Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

έκλεψαν τον φίλο μου τον Ζλάτκο. του πήραν το πορτοφόλι, έβγαλαν τα 10ευρώ που είχε μέσα και κάτι αποδείξεις. τις αποδείξεις τις έβαλαν σε μία τσέπη του μπουφάν του, και το πορτοφόλι πάλι μέσα στην εσωτερική. κάρτες ταυτότητα σκατά δεν ακούμπησαν. για κάποιο λόγο μου φαίνεται τόσο πολύ γαμάτο αυτό το πράμα. δηλαδή ίσα που θα του δινα κι άλλα. που δεν έχω, λέμε τώρα. αλλά βλέπεις ρε παιδί μου, ο άνθρωπος πήρε μόνο τα λεφτά ενώ θα ήταν απείρως ευκολότερο να πάρει ολόκληρο το πορτοφόλι και να το πετάξει κάπου έξω. ξέρω γω; μ' άρεσε

14 καροτάκια:

Ανώνυμος

κλέφτες με συνείδηση, σκέψου να πήγαινε να πάρει μια σπανακόπιτα και να του έφερνε και τα ρέστα και να του άφηνε και την μισή στην άλλη τσέπη με ένα ποστ ιτ επάνω που θα του έλεγε ευχαριστώ για την άτυπη προσφορά σας σε έναν βαθιά πεινασμένο άνθρωπο.

και να πω το άσχετο πήρα μια σπανακόπιτα σε έναν άστεγο παππούλη της προάλλες και ζήλεψα και εγώ....και ήταν η χειρότερη σπανακόπιτα που είχα φάει στην ζωή μου....μαλακία...κρίμα ο παππούλης

mahler76

μου θυμίζει αυτό σε κάποια Σουηδία ή ανάλογη χώρα που κάποιος έκλεψε ένα λάπιτοπ αλλά έστειλε με ένα φλασάκι usb τα αρχεία του υπολογιστή στον κάτοχό του για να μην χάσει ο άνθρωπος την δουλειά που είχε περασμένη μέσα. Τι γλυκό!

Кроткая

Μου έχει συμβεί στο Βέλγιο. Μου έκλψαν το πορτοφόλι, πήραν μόνο λεφτά και εισιτήρια του μετρό και έριξαν το πορτοφολι σε ένα γραμματοκιβώτιο, το βρήκε μια κοπέλα και μου τηλεφώνησε και μου το έδωσε. Απλά επειδή είχα ακυρώσει κάρτες, μετά η τράπεζα με χρέωσε πιο πολλά από τα κλεμμενα για να τις ξαναβγαλω. και τα πήρα με την τράπεζα όχι με τον κλέφτη.

efou

θέμου πόσο σίγουρη ήμουν ότι θα έκανες αυτό το ποστ!! (συμφωνώ πάντως)

Ανώνυμος

Το κακό είναι πως όταν έχει χαθεί έστω και για λίγο η επαφή με το πορτοφόλι σου, ακόμη και εάν βρείς τις κάρτες δεν είσαι σίγουρος ποτέ, πως δεν σου έχουν αντιγράψει αριθμούς καρτών, ημ. λήξης, CCV, klp.

οπότε τι κάνεις?

Ακυρώνεις όλες τις κάρτες?

Ακης Ορίδης, Δωνης Εωργιάδης, Ωστής Ιβαλιώτης

εώρακα, εώρακα τους ληστάς,
ήτο οι λαθρομετανάστας
που ο ΣΥΡΙΖΑΣ
έφερε εις την Νομικήν

Ανώνυμος

κι εμένα μ'άρεσε έτσι που το περιγράφεις

αλλά στον ζλάτκο μας δεν άρεσε φαντάζομαι οπότε...όχι ρε δε μ'άρεσε

ZlatkoGR

Είστε βλαμμένοι όλοι, εμένα με πήραν 10€ λέμε.

DaisyCrazy

ωραίος ο κλέφτης. ας του τα ζήταγε. θα έμπαινε σε λιγότερο κόπο και άγχος :)))))))))))))
όλα τα περίμενα αλλά 'ωραίος ο κλέφτης' δεν περίμενα να γράψω ποτέ!
καλημέρα κουνελίνο

Το Λαγωνικό

Ο Zlatko ήταν απλά τυχερός μες την ατυχία του. Όσο ενσυνείδητος και αν ήταν ο συγκεκριμένος κλέφτης ξέρετε πολλούς άλλους τέτοιους;; Δε νομίζω.

Επειδή με έχουν ληστέψει σας πληροφορώ ότι η εμπειρία κάθε άλλο παρά ωραία είναι. Συνέλθετε.

g for george

Όντως η εμπειρία του να σε ληστεύουν -την έχω ζήσει- δεν είναι καθόλου καλή. Να λέμε πάλι καλά που δεν έπαθε τίποτα το παιδί.

mahler76

@g for george
ε ναι αλλά στην περίπτωσή σου απλά ο χρόνος έκανε ληστεία στα νιάτα σου, δεν είναι το ίδιο πράγμα χαχαχα

Dellaporta

@ZlatkoGr

Σώπα, σώπα θα σου πάρω σπανακόπιτα (απο τις καλές και όχι σαν του elasticrash)

Heliotypon

Υπάρχει μπέσα και στο έγκλημα...

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP