Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

Stereosis on view 99 hours 2010



εναλλακτικά: πώς μπορούμε να γίνουμε φίλοι με όλο τον κόσμο
εναλλακτικά: μου λείπετε ηλίθια
εναλλακτικά: βρέχει και το κάνει χειρότερο


*οι δικές μου

8 καροτάκια:

mahler76

βρέχει????? τυχερέ!!!

Ανώνυμος

ρε,καλό είναι να σου λείπει κάποιος,πάει να πεί περάσατε καλά...

aKanonisti

Tςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς....
Είχα ετοιμάσει άλλο σχόλιο...αλλά είδα τη σέξυ πόζα..με τον μόΝδελο...άπό κάτω....και...
το ξέχασα.....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Ρε.... πέθανε στο γέλιο..με το οριακόν του κιτς....αλλά..στον κούνελο δεν είμαι???

Αλοίμονοοοοοοοοοοοοο!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μουρλοκουνελικό μονΔέλοοοοοοοοο!!!

DaisyCrazy

Tις δικές σας φώτος δε θα μας τις δείξετε παλιοκούνελε; Πάω στοίχημα ότι είσαι αυτός με το πράσινο μπλουζάκι και τη γλώσσα ώξο :Ρ

Το σκυλάκι τζακ ράσελ στο βίντεο είναι ίδιο ο Σνούπυς μου :)

Κι εσύ μας έλειψες παλιοκούνελο αλλά είμαι σίγουρη ότι λιώνεις στις παραλίες. Κι ερωτώ: τι γυρεύει το κουνέλι στην άμμο; λολ

Καλά να περνάς!

Boneapart

Στιγμές. Εν-τυπώσεις. Μοιάζει με ένα παραμύθι χωρίς τέλος. Μέχρι την επόμενη έκθεση... την επόμενη κόκκιμη κλωστή στην ανέμη.

Кроткая

καλά φάγατε,ε?
ναι, για δείξε μας τις δικές σου φωτοζ!

Ioannis Skordopoutsoglou

σου λείπουμε ηλίθια;;;Πως σου λείπει κάποιος ηλίθια;;;Απαιτώ εξηγήσεις...LOL!!!

bunnysuicides

μαλεράκο, έχει μια πολύ ωραία δροσιά αυτές τις μέρες, ναι

κιχλάκι, ανυπομονώ να ξαναρχίσουν τα μαθήματα (να βγω κι απ' την απραξία μου)

ακανόνιστη όταν πήρες τηλέφωνο νόμιζα πως θα μου 'λεγες ότι με είδες σε αφίσα στην Ικτίνου, τελικά το γλύτωσα το δούλεμα :-Ρ

daisy σκατά παραλίες, δεν θα 'χω άδεια φέτος. θα τις ανεβάσω κ τις δικές μου να με θαυμάσετε!

boneapart μέχρι το τέλος (ελπίζω)

κροτκαρ θα σε τις δείξω σκάσε! :-Ρ

ιωάννη είσαι μια ξανθιά χαζογκόμενα, αυτό είσαι

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP