Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

manga

σας παρακαλώ παιδάκια μου, πραγματικά, πατήστε εδώ, κ αν δεν ενδιαφέρεστε να το διαβάσετε όλο, διαβάστε τουλάχιστον τη δήλωση της τελευταίας παραγράφου.

κ επειδή ξέρω τι ρεμάλια είστε, η δήλωση είναι του φρεσκοδιεγραμένου βουλευτή της ΝΔ Σταύρου Δαϊλάκη, κ είναι η εξής: "Θα φύγω ως νίντζα, υπερασπιζόμενος τον αρχηγό μου".

περιμένω με ανυπομονησία το σχετικό manga, θα κάνει τρελές πωλήσεις !

ο νίντζα

(not!)

κ εδώ, ένα ντοκουμέντο, αποκλειστικά στο bunny suicides, για να δείτε πόσο ενημερωμένο, ψαγμένο κ γενικά γαμάτο άτομο είμαι: το πρότυπο του Δαϊλάκη, ήταν είναι κ θα είναι...




edit: τώρα θυμήθηκα Ψωμιάδη με στολή Ζορό. κάτι τρέχει εδώ. ελπίζω να μην είναι παιδικά τραύματα, γιατί, ρε γαμώτο, καταστράφηκα! αν στα 60 μου αρχίσω να ντύνομαι με αρβύλες κ στολές παραλαγής, κάντε μου ευθανασία, αλήθεια!

γιατί μπαμπά; μαμά; γιατί δε μου πήρατε τον γαμημένο τον ντζι αϊ ντζο;

πάω να ετοιμάσω τα πληρεξούσια..

4 καροτάκια:

efou

lol! με το πληρεξούσιο λες να αποκαθίσταται το παιδικό τραύμα του τζι-άι-τζο?

ZlatkoGR

(Που τον έχω βάλει τον Storm Shadow να σώσουμε το παιδί ρε γαμώτο)

ΠανωςΚ

Ασχετο, αλλά ίσως να ενδιαφέρει κάποιους, ότι κάπου κυκλοφορεί μια παλιά φωτογραφία απ΄ την εσπρέσο με τον Δαϊλάκη να τα σπάει στης Μπεζεντάκου! (αλίμονο, δεν είναι κατακριτέο, απλώς αστείο είναι...)

bunnysuicides

- όλο για πληρεξούσια μιλούσα εχθές!

- ορίστε, *όλοι* είχαν, ΌΛΟΙ!μόνο οι δικοί μου δε μου πήρανε, "γιατί θα σε κάνει φιλοπόλεμο", έλεος!

- κατακριτέο, όχι βέβαια, ίσα-ίσα!
μου αρέσει τρελά που η ΝΔ κ η "πολιτική σταθερότητα του τόπου" (μπλιαχ, τη σιχαίνομαι αυτή τη φράση) εξαρτώνται από άτομα που τα σπάνε στη Μπεζεντάκου! ή μάλλον από αστεία άτομα που τα σπάνε στη Μπεζεντάκου!

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP