Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

στο άλλο

η σημερινή μέρα φίλοι μου, ήταν μία από εκείνες που σε κάποια στιγμή ανύποπτη σηκώνεις το κεφάλι (λίγο, πολύ λίγο πριν το αυχενικό) και λες φωναχτά: "θεούλη μου; γιατί δεν είμαι ψάρι;".

και όμως, δεν ροχαλίζω στο κρεβατάκι μου, και όμως δεν κάνω τους τελευταίους 100 βραδινούς κοιλιακούς μου(στα διάλα ρε που δε με πιστεύεις κιόλας, α στα διάλα!).

είμαι εδώ, και σαν συνεπής βλόγκερ προωθώ το άλλο, το ομαδικό μας. γιατί ψυχούλα έχει κ αυτό, τι να κάνουμε;

κ επειδή μπορεί να αντέγραψα το τελευταίο θέμα κ έτσι να το πήρα το 10 στο "διαφήμιση κ μάρκετινγκ", εγώ όμως το 10 μου θα το τιμήσω. πάρτε μια τζούρα:

"Δύο μαρτυρικές ώρες σε πολυτελές καφέ με πιάνο,
πολλοί μακροσκελείς μονόλογοι για χελώνες, eurovision κ τα ποσοστά αυτοκτονιών στον αρκτικό κύκλο,
ένα παθιασμένο εγκώμιο για την Άννα Βίσση,
πολύ κρύο,
και ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!"

3 καροτάκια:

mafaldaQ

Καλά είσαι πολύ λολ ρε πατερούλη! Θα σε σχολιάσω στο άλλο κανονικά :P!

Shiroi Taka

Ώστε ψάρι, ε; Εγώ ήθελα να γίνω γοργόνα κάποτε, μετράει;;

Ανώνυμος

>Ώστε ψάρι, ε; Εγώ ήθελα να γίνω γοργόνα κάποτε, μετράει;;

Πρόσεχε τι δηλώνεις! Ακούει και ο Καμπουράκης!

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP