Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

αποτυχημένο ποστ

περπατάω στην αριστοτέλους πριν κανα μισάωρο κ βλέπω παντού ελληνικές σημαίες.
"ώπα"
βγάζω τα ακουστικά απ' το πανάκριβο εμ-πι-φορ μου.
"χρυσαυγίτες. θα κάνω γαμάτο ποστάκι"
παίρνω στα χέρια το κινητο να βγάλω τη φωτογραφία κ πλησιάζω το παιδί που δίνει τα φυλάδια. απλώνω το χέρι, το παίρνω "ευχαριστώ", "παρακαλώ" λέει (αυτός θα σωθεί τελικά, θα δείτε) κ με το άλλο πάω να τραβήξω τη φωτό.

κ μου πέφτει το κινητό ρε πούστη μου κ γίνεται σμπαράλια! άντε να κυνηγάω τα κομματάκια ανάμεσα στα συντρόφια, που είχαν κ ρόπαλα παρακαλώ, να με πήγε!

ούτε να διαβάσω το φυλλάδιο πρόλαβα, το πέταξα κατ' ευθείαν απ΄τα νεύρα μου. κάτι έλεγε για νέα τουρκοκρατία πάντως. το μόνο καλό, οτι το πέταξα μπροστά στη μούρη δυονών που με κοιτούσαν πολύ χαρωπά, του τύπου έλα να σου μιλήσουμε για τον τσε. είχα κ μια έκφραση αηδίας στα μούτρα, βασικά για το κινητό που έπεσε, αλλά αυτοί άλλο θα κατάλαβαν.

αυτά. ούτε φυλλάδιο, ούτε φωτό, ούτε κινητό (εντάξει αυτό έφτιαξε), ούτε ποστ.
κ ρεζίλι κ από πάνω.

ήθελα να τα πω να ξεσκάσω.......

18 καροτάκια:

Χριστίνα Ανέφελη

Δεν σε προλαβαίνω Κουνελάκο από τα καινούργια ποστ :-)
Καλά έκανες και τα έγραψες να ξεσπάσεις, φτάνει που ανεχόμαστε τις επικίνδυνες ιδέες των φασιστοειδών, να βράζουμε και στο ζουμί μας εξαιτίας τους;
Για τα υπόλοιπα θα έχεις κι άλλες ευκαιρίες, τουλάχιστον έσωσες το κινητό...

demetrat

αύριο πρωί πρωί θα σε ξεματιάσω , σκασμένο, γιατί δε τη βγάζεις καθαρή.
δ

ZlatkoGR

Άμα έσωσες το κινητό, μη μιλάς, μη μιλάς!

Shiroi Taka

Φτωχούλικο κουνελάκι! *ruffles fur*

stella

φασισμος μικρο κρασατο κουνελακι ειναι και να τραβαμε φωτος χωρις την αδεια του αλλου!!

ειδες?
σε τιμωρια γιατι σκεφτοσουν πονηρα!

Τουλαχιστο γλυτωσες το κινητο ,ασε που ειναι γομαρια αυτοι και θα σε δερναν καλο μου!!

JD

a re kounele,den kaneis gia reporter...afou sw8hke kai to kinito mhn th psaxneis ka8olou!!!

Owain Glyndwr

Άλλο ένα ύπουλο φασιστικό χτύπημα του διεθνούς νεοναζισμού τέλεια οργανωμένο ώστε να φαίνεται σαν ατύχημα με σκοπό την κάμψη και την τρομοκρατία της διεθνούς επανάστασης του μαζικού αριστερού κινήματος του Μάη,Ιούνη,Δεκέμβρη και Αυγουστή όπως πού ορθά είπε ο σύντροφος Chepras.Προλετάριοι των λαών ενωθείτε!Η ώρα για επανάσταση έφτασε!Συμπαράσταση στον σύντροφο Κούνελο!Όλοι στην πορεία κρατώντας καρότα σε ένδειξη συμπαράστασης!Κατάθεση καρότων στην είσοδο της κουνελοφωλιάς!

bunnysuicides

ανέφελη, όντως αυτή τη βδομάδα έπεσε πολύ γκίγκινγκ! εμείς θα μιλάμε, σιγά μη γίνουμε στιφάδο από μόνοι μας!

demetrat, χαχαχα, το τελευταίο μου ξεμάτιασμα ήταν τηλεφωνικό πριν κάτι χρόνια. έπιασε όμως!

zlatko φίλε, ούτε του παπά!

shiroi taka,έχεις το λαπτοπάκι? με γειάααα!!!

στέλλα για το φασισμό που λες, αν είναι έτσι, όλοι οι φωτογράφοι είναι χιτλεράδες.. κ δεν κατάλαβα,ποιοί θα μ' έδερναν εμένα 3μέτρα άνδρα? άσε πως κρατήθηκα κ δεν τα 'σπασα όλα!

JD δεν το ξαναεπιχειρώ το ρεπορτιλίκι. πολύ κουντέλκα την είδα!

owain το 'χεις πιάσει το νόημα, να περιμένεις τηλέφωνο κ απ' τον ριζοσπάστη!

Ανώνυμος

Κουνελάκι επειδή πέτυχα κ εγώ χθες τα καλόπαιδα με τα κράνη και τα ρόπαλα νομίζω πως η συγκέντρωση έχει σχέση με τη φωτό της αφίσας του προπροηγούμενου ποστ σου.
ρησπεκτ

Owain Glyndwr

Ανώνυμε καλά κάνεις και λες γι'αυτά τα καλόπαιδα(όχι δεν έχουν σχέση με τον Καρατζαφέρη τον οποίο θεωρούν πολύ soft και αλλοτριωμένο) αλλά εγώ έχω δει και καλόπαιδα με κράνη και γκλοπς και μάσκες,πλήρη δηλαδή εξοπλισμό στις διαδηλώσεις της "εξέγερσης",όταν τυχαία διέσχισα μία,φυσικά δεν τους αστυνομικούς.Αλλά ξέχασα εδώ αυτού του είδους η βία επιτρέπεται και μάλιστα τιμάται.Αγαπητέ Κούνελε τα δικά σου καλόπαιδα δεν έκαψαν μόνο το μαγαζί του Κόκκαλη(άραγε ποιο να είναι αυτό;) αλλά και το περίπτερο της γριούλας και το πανεπιστήμιο...Ζλάτκο πονάει η αλήθεια;

Pittermilk

Μήπως ήρθε κανένα περιστέρι Καρατσαφέρικο και σου έριξε κάτω το κινητό εκ θείας Βούλησης;.Αιδώς Αχρείοι!χαχα

Την καλησπέρα μου

bunnysuicides

ο στόχος επετεύχθη ανώνυμε συνέλληνα! βλέποντας τα λοστάρια μας 'ηρθε μια πατριωτική ανάταση, ένα να πάρουμε την πόλη ένα πράμα!

owain έχεις αρχίσει να με κουράζεις λιγάκι... άνοιξε τα μάτια σου κ δες ποιοί σπάνε τα μαγαζιά του κοσμάκη: http://www.tvxs.gr/v1403
κ ποιοί τα φτιάχνουν:
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=969062

γεια σου pittermilk, καλωσήρθες! νομίζω πως έπιασε το μάτι μου μια χήνα που έκανε χρυσά αυγά, μα δεν είμαι κ απόλυτα σίγουρος να σου πω την αλήθεια. πάντως πουλερικό την έκανε τη δουλειά, στάνταρ!

Owain Glyndwr

Μην ταράζεσαι κούνελε και μαλλιάσει το τρίχωμά σου!Η επανάσταση θέλει κόπο και κούραση.Indymedia:σταθερή ανεξάρτητη πληρωφόρηση

sapphire
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Owain Glyndwr

πληροφόρηση...από την λύπη μου που σε εκνεύρισα έκανα λάθος!

demetrat

εγώ πάλι γιατί όταν βλέπω ΙΝΤΙ κάνω ένα συνειρμό μόνο εις τον Χάρισον στα νιάτα του και φτιάχνομαι;
δ

Ioannis Skordopoutsoglou

Σαν σωστός επαγγελματίας έπρεπε να τραβήξεις τη φώτο με το κινητό της δουλειάς...χοχο

bunnysuicides

γιατί είσαι άσχετη. http://athens.indymedia.org/ indymedia rules, ενημερώσου παιδί μου!

ποιό κινητό μωρέ skordopoutsoglou, που ούτε ένα υπηρεσιακό αμαξάκι (aston martin κατά προτίμηση), ούτε ένα διαμέρισμα στο κέντρο, ούτε ένα ταξίδι μπόνους δε μου 'χουν δώσει...

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP