Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

5




(η "απάντηση" McCein εδώ)


ήμουν φαντάρος όταν άρχισαν οι συζητήσεις για τον υποψήφιο πρόεδρο των Δημοκρατικών. είχα πάρει την ελευθεροτυπία στη σκοπιά, κ διάβαζα για το απόλυτο φαβορί Κλίντον κ τον απόγονο των Κένεντι Έντουαρτζ. κ κάπου εκεί ο δημοσιογράφος ανέφερε κ ένα μαύρο γερουσιαστή του Ιλινόις, αναρωτώμενος όχι αν οι αμερικανοί είναι έτοιμοι για μαύρο πρόεδρο, αλλά αν οι δημοκρατικοί είναι έτοιμοι για μαύρο υποψήφιο. βιαστικά απέρριψα την πιθανότητα αυτή, κ έτσι μερικούς μήνες αργότερα η έκπληξη που μου επιφυλάχτηκε ήταν κάτι παραπάνω από ευχάριστη.

4 γενάρη, εγώ στο σπίτι της γιαγιάς μου, βλέπω ειδήσεις στα κλεφτά, να μάθω τι έγινε στην αϊόβα. κ το σόου ξεκινά με πρώτο Ομπάμα, δεύτερο Έντουαρτζ, τρίτη Χίλαρι, κ εμένα να έχω κάνει το κινητό μυδραλιοβόλο, να στέλνω μηνύματα παντού! περάσαμε πολύ αγωνία μέχρι να δούμε τον νικητή, φάγαμε τα λυσσακά μας με τον συν-ομπαμικό φίλο zlatko, η βρώμα δεν το 'παιρνε απόφαση να ξεκουμπιστεί να ησυχάσουμε, παραλίγο να τινάξει στον αέρα τη φόρα των δημοκρατικών. σε μια εποχή που οι αμερικανοί θα ψήφιζαν οτιδήποτε άλλο εκτός από ρεπουμπλικάνους, οι δημοκρατικοί μαχαιρώνονταν, ενώ το ραμολιμέντο που επέλεξαν οι "άλλοι", έκανε ήδη προεκλογική εκστρατεία .

δεν είναι ότι ο Ομπάμα θα αλλάξει τον ρου της ιστορίας. οι υπερδυνάμεις χτίζονται πάνω στην αδικία (μήπως η ελλάδα ήταν καλύτερη σ'αυτό το ρόλο;). αυτό που βλέπω εγώ, είναι ένας άνθρωπος που γνωρίζει από πρώτο χέρι πως ο κόσμος δεν είναι μόνο η αμερική. αυτό είναι καλό. έχει κ καθαρό βλέμα. επίσης καλό.

5 μέρες μας χωρίζουν απ' τις αμερικανικές εκλογές κ η διαφορά είναι στις 7 μονάδες, με τον Ομπάμα μπροστά. είμαστε εδώ κ περιμένουμε...

2 καροτάκια:

Kwlogria

Και να βγει ο Ομπάμα και να είναι καλός, δε θα γίνει τίποτα δυστυχώς, καθώς αν δεν γουστάρουν την τακτική του κάποιοι, θα τον φάνε. Ένα θαύμα μας σώζει. Λες;

ZlatkoGR

Εγώ το έχω ήδη δώσει στον Obama. Και όντως πιστεύω πως έχει τα φόντα να κάνει μερικά πράγματα. Hell, στην τελική, είναι άνθρωπος με μεγαλύτερο IQ από τον Bush και τον McCain!

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP