Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

φλασιά

"Σε άκρως αμυντική πολιτική κίνηση υποχρεώθηκε χθες ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής επιλέγοντας, υπό τον φόβο «διαρροών», η Νέα Δημοκρατία να μη μετάσχει στη σημερινή συζήτηση και ψηφοφορία επί της πρότασης του ΠΑΣΟΚ να συσταθεί προανακριτική επιτροπή της Βουλής για την υπόθεση Βατοπεδίου".


το άκουσα το πρωί στο ράδιο κ θυμήθηκα αυτό:


Κωλέττης, ως αρχηγός του γαλλικού κόμματος ... το 1846/ 1847 κατείχε πέντε από τα επτά υπουργεία της κυβέρνησης του, δεν παρουσιαζόταν όμως σχεδόν καθόλου στο Κοινοβούλιο και καθιστούσε αδύνατο τον έλεγχο της εκτελεστικής εξουσίας. Επέβαλε έτσι ένα είδος κοινοβουλευτικής δικτατορίας".


απ΄το βιβλίο της ιστορίας κατεύθυνσης (δεν το πιστεύω πως έγραψα 15μισό ρε πούστη μου)

:)

5 καροτάκια:

ZlatkoGR

Τα 'χω πάρει λίγο τώρα με τους μαλάκες. Που έχω βάλει τις μολότοφ ρε γαμώτο...

bunnysuicides

μα ρε παιδί μου, δεν παίζει να είανι τόσο αδίστακτοι. δεν είναι δυνατό να βγαίνουν τόσο κάρτα, ο απόλυτος ξεπεσμός.

δεν χρειάζονται μολότοφ αγαπημένε ζλάτκο, συλλογικότητα χρειάζεται γamvthkoinvniamoymesathnkvloxvrapoyxoymemplejeigamv!

ZlatkoGR
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ZlatkoGR

Υπήρξες σαφής! :P
Και ναι, κι εγώ κατά των μολότοφ είμαι. Έτσι το 'πα!

efou

σαφέστατος, lol!

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP