Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

χρυσός κούνελος 2008


πάει κ το φεστιβάλ, με τις υγείες μας, άντε κ του χρόνου.
μετά από καμιά εικοσαριά ταινίες, ένας μικρός απολογισμός απαιτείται.

γενικά φέτος δεν κοιμήθηκα πολύ, μόνο κανα-δυο φορές λόγω κούρασης, κ μία επίτηδες.
οι περισσότερες ταινίες που είδα ήταν μέτριες προς το καλό, 2-3 ανυπόφορες, μερικές καλές, κ μία που τα 'σπασε κανονικότατα, μια χαρά δηλαδη.

αρχίζω με τις καλές, γιατί (άσχετο) είμαι πολύ αισιόδοξος, βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο κτλ κτλ. μάλιστα, φέτος θα απονείμω για πρώτη φορά, τον Χρυσό Κούνελο στην καλύτερη ταινιάρα όλων των εποχών.

πάμε αντίστροφα:

5. Disco Ormene (Ο εύθυμος Μπάρι κ οι ντισκοσκώληκες). Δανία-Γερμανία
κινούμενα σχέδια, σχεδόν παιδικό, ξεκαρδιστικό. το ολύμπιον είχε γεμίσει με πιτσιρίκια που γελούσαν, τσίριζαν, έκλαιγαν, έτρωγαν, έχεζαν κ έτρεχαν, κ τις μαμάδες τους. κ εμάς. πολύ ωραίο χιούμορ, τα παιδάκια μάλλον δεν κατάλαβαν τα gay υπονοούμενα της ταινίας, μάλλον ούτε κ οι μαμάδες. πολύ καλή!

4. Teza. Αιθιοπία
πολύ καλή, πολύ στενάχωρη, πολύ διδακτική. το μειονέκτημα της ήταν η μεγάλη της διάρκεια που μας κούρασε, κατα τ' άλλα όμως από τις καλύτερες που είδα φέτος.

3. Stella (με λένε Στέλλα). Γαλλία
ωραία ταινιούλα, για την παιδική ηλικία, την προβληματική -εννοείται-. η δωδεκάχρονη πρωταγωνίστρια έδινε μαθήματα υποκριτικής. πραγματικά ΤΡΟΜΕΡΗ ερμηνία.

2. Dikoye Polye (Αγριο λιβάδι). Ρωσία
Το ξέρω, θα με βρίσει όποιος την είδε. σκηνοθεσία μέτρια. φωτογραφία μέτρια. σενάριο μέτριο, κάπως αστείο. οι πρωταγωνιστές, εντάξει καλοί. η υπόθεση: στη μέση της στέπας, μένει ένας γιατρός. κ γιατρεύει. αυτή η ταινία δεν ξέρω γιατί μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ. ίσως ήταν το ότι δεν πέθαινε κανένας, όλοι είχαν τον απέθαντο, αυτό το αισιόδοξο που είχε. μάλλον ήθελα να δω κάτι ευχάριστο. μα δεν ήταν καν τόσο ευχάριστη, δεν ξέρω! το θέμα είναι πως θα την ξανάβλεπα άνετα, δεν θα την πρότεινα πουθενά βέβαια, αλλά ναι ρε, ήταν γαμηστερή ωχού!




and the Golden Bunny goes tooooooooooooooooooooooooo...............................................






1. Vals im Bashir (βαλς με τονΜπασίρ). Ισραήλ-Γαλλία-Γερμανία
animation. η ταινιάρα του αιώνα, στο τελευταίο δεκάλεπτο έλεγα από μέσα μου "τελείωνε, δε γίνεται να συνεχίσεις, δε χωράω άλλο" , "ας μην καταλάβουν ότι κλαίω" , "ξαναγύρνα στο ανιμέισον μπάσταρδε" κ άλλα τέτοια. μία απ' τις δυνατότερες ταινίες που έχω δει, την κατατάσω δίπλα στο Κουρδιστό Πορτοκάλι, το Forrest Gump, τον Τιτανικ..εεεεεεεεε.... το Requiem for a dream κ τις υπόλοιπες θεϊλες. πραγματικά δείτε την, να κ το καταπληκτικό site.

φυσικά θα επανέλθω με τις χειρότερες, χεχεχεχε.....

12 καροτάκια:

ZlatkoGR

Είσαι πολύ άθλιος μαλάκας! Με την καλή έννοια! Εντάξει, κάπου συμφωνούμε, στο Άγριο Λιβάδι καραδιαφωνούμε, αλλά ντάξει, τέτοιος είσαι, τέτοια γράφεις! :P

Ανώνυμος

Εγώ σε ποιο φεστιβάλ ήμουν? 4/5 ταινίες δεν τις είδα. Εν πασει... Θα συμφωνήσω για το Vals im Bashir που όντως ήταν πολύ καλή, αλλά όχι και Νο 1...
LeMontz

deadendmind

Πωπω, γαμάτο φαίνεται αυτό το τελευταίο!

efou

γουστάρω χρυσό κούνελο!! εγώ τι θα δώσω? το μεγάλο (ε)Φούφουτο??
το Βαλς με το Μπασίρ ήταν όντως καταπληκτικό και κατά τη γνώμη μου...
όσο για το άγριο λιβάδι, αν και δε μου πέφτει πολύς λόγος επειδή ψιλοκοιμόμουνα, δε μου φάνηκε ούτε πολύ κακό, ούτε πολύ καλό, πάντως μου συμβαίνει κι εμένα πολλές φορές να μου αρέσει πολύ κάποια ταινία χωρίς να μπορώ ακριβώς να το δικαιολογήσω...κάτι τέτοιο μου έκανε η ταινία "Μια νέα μέρα στην παλιά Σαναά" αλλά μάλλον θα κάνω κι εγώ ένα ποστ για το φεστιβάλ, οπότε περισσότερα εκεί!
LeMontz επιτέλους έσπασες τη σιωπή σου!! και όχι, δεν ήσουν σε άλλο φεστιβάλ, απλά ο κούνελος ενθουσιάστηκε κυρίως με τις ταινίες της τελευταίας μέρας που εσύ δεν ήρθες :-)

mafaldaQ

Πωπω κόλλημα με το γιατρό και τον ΑΤΙΑ βρωμιάρη... Τέλος πάντων δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω για το Waltz! Αλλά και εγώ πρέπει να κάνω post οπότε και εκεί περισσότερα! Χιχι!

Υ.Γ. Θα γράψεις για το Liverpool? Pleaseeeeeeeeee? Που είσαι μωρή Γαλήνη τώρα που το θυμήθηκα...

mafaldaQ

το μεγάλο (ε)Φούφουτο??

Καραλόλ?

bunnysuicides

zlatko ναι ναι ναι! είμαι! (δεν είπα εγώ πως θα φάω βρίσιμο;)

lemon γειάαααααααααααα!!! καλωσήρθες!
να ήσουν την τελευταία μέρα, να τις έβλεπες, ήταν η καλύτερη μέρα απ' όσες πήγα..

demoula, είναι! ψάξε βρες το, εκεί στας ευρώπας πιστεύω θα 'ναι εύκολο

efou, χείμαρος! ούτε στο αυτοκίνητο για Θάσο δεν είπες τόσα! :ΡΡΡ Μέγας εΦούφουτος ΛΟΟΟΟΛ!

mafalda περιμένο το post soy! κ εννοεί πως το Liverpool θα σχολιαστεί σύντομα καταλλήλως!

efou

μπίριμπίριμπίριμπίριμπίριμπίριμπίρι
μπίριάντεχάσουπαλιοκούνελομπίριμπίρι
μπίριμπίριμπίριμπίριμπίριμπίριμπίρι

Ανώνυμος

Liverpool!!! Όχι, άλλο κάρβουνο!

dragongrrrr

Το Liverpool ήταν η πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης το 2008! (Είδατε βρε?)

Ό,τι λάμπει είναι σοκολάτα (γυαλιστερή). Οι vegetarians άραγε τρώνε σοκολατένια κουνελάκια?

bunnysuicides

κόμη να φανταστώ σ' τα είπε κ 'σένα?

gragon, να τα αφήσεις ήσυχα τα κουνελάκια!

Ανώνυμος

μόνο για το Βαλς μπορω να μιλήσω,και ναί,συμφωνώ απόλυτα....

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP