Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

tonino carotone

μια βδομάδα μ' έπριζε η καλή μου να πάμε στη συναυλία.
μπίριμπίριμπίριμπίριδενήρθεςΘηβαίομπίριμπίριεγώήρθαrainingpleasureμπίριμπίριπουθενάδενπάμε,

μου έβαλε ν' ακούσω κ ένα τραγουδάκι, δε μ' άρεσε, τελικά πήγαμε. κ ήταν ο καλύτερος performer που έχω δει!


γεννήθηκε στη Χώρα των Βάσκων. το πραγματικό του όνομα είναι Antonio De la Cuesta, κ πρότυπο του για πάντα κ πάντα, ο ιταλός Renato Carosone. από αυτόν πήρε κ το καλλιτεχνικό όνομα του, Tonino Carotone (ναι, το carotone σημαίνει ότι φαντάζεστε).
μπήκε στη φυλάκα για ανυποταξία στο στρατό. εκεί έγραψε τα άπειρα τραγούδια, κ καλλιέργησε το στιλ κ την ιδεολογία του.
ξεκινάει σόλο καρριέρα το 2000 με το mondo difficile κ γίνεται είδωλο! ο δεύτερος δίσκος senza ritorno του βγήκε το 2003.

η συναυλία άρχιζε στις 2100 στη ΧΑΝΘ. μπαίνουμε, καθόμαστε κ προς μεγάλη μου έκπληξη το γήπεδο ηταν γεμάτο. περίμενα να είμαστε εμείς κ 3-4 κουλτουριάρηδες με μπερέδες, αλλά τελικά υπήρχαν σε πληθώρα όλα τα φρούτα. παιδάκια, παππούδες, φοιτητές, τριαντάρηδες, κυριλέ, τρέντι (εγώ ήμουν αυτός, με το φούξια τι-σερτ μου), κουλτουρέ, χαμός!
το γήπεδο μύριζε λίγο. εμένα ποδαρίλες, της καλής μου ιδρωτίλες.

πρώτα βγήκε ένας κύριος των Δημητρίων μάλλον, πολύ καλός, είπε κ σ' έναν πως θα του φτιάξει καφέ μόλις κατέβει απ' το βήμα, μια χαρά, εξυπηρετικότατος.

έπειτα βγαίνει η μπάντα. κάτι γλυκούληδες στρουμπουλοί, με ένα μαλλιά κ μια πολύ άσχημη κυρία, ντυμένη μπουζουξού κ με ένα υπερτεράστιο κατακόκκινο λουλούδι στ' αυτί. πολύ αλμοδοβαρικιά, γαμάτη!

κ βγαίνει ο Τονίνο! μουστάκι, μακρύ μαλλί, καπελάκι με γίσο, γιλέκο, μπαστούνι, τσιγάρο στο στόμα.
κάνει "εεεε" κ ο κόσμος τρελαίνεται! σε 10 λεπτά οι κερκίδες μείναν με το μισό κόσμο, οι υπόλοιποι κατεβήκαμε στην αρένα.

τώρα θα πω για την χάλια κ έλεος ακουστική: η ακουστική ήταν χάλια κ έλεος.

ο carotone να δίνει ρέστα, να πηδάει από 'δω κ από 'κει, να κάνει μαλακίες με το μικρόφωνο, να μας μιλάει στα ισπανικά, να πίνει κάτι σαν κάτουρο κ να μας λέει "geia mas eeeiiii".
τελειώνει η συναυλία (κ καλά), φεύγουν. εμείς βαρούσαμε τα ποδάρια μας κάτω για να ξαναβγεί, βγήκε κ τα γάμησε όλα, είπε 5-6 τραγούδια ακόμα, έκανε αυτό τοπώςτολένε που πηδάς στο κοινό κ σε πάνε βόλτα με τα χέρια, τον πέταξαν στη σκηνή, δε μπορούσε να σηκωθεί ο καημένος, τον παράτησαν κ οι μουσικοί, να μην θέλει να φύγει! άρχισε μόνος του να λέει ένα τραγούδι, στο τέλος τον λυπήθηκε ο μαλλιάς, πήρε μια κιθαρίτσα να τον συνοδεύσει.

η τελευταία συναυλία που είχα δει ήταν της Μαντάνα, που μου άρεσε τρελά. το καλύτερο show που έχω δει, η γυναίκα ανεξάντλητη κ όλα αυτά. όμως φεύγοντας ένοιωθα πως κάτι έλειπε. ήταν αυτό που έδινε ανοιχτόχερα ο Carotone: "σας γουστάρω πολύ, το ευχαριστιέμαι κ το καίω για την πάρτη μας".





9 καροτάκια:

bunnysuicides

δεν την παλεύω άλλο με τη γραμματοσειρά, δεν ξέρω γιατί το βγάζει έτσι, κ έχει πάει 2. άι στο διάλο μπασταρδομηχάνημα.

efou

ωραία παρουσίαση, μεγάλη μορφή ο Καροτάρας, είναι σα να είμαι εκεί, μέχρι και για τις ποδαρίλες έγραψες, λολ! πάντως πιστεύω πως αν ήτανε σε έναν πιο 'ζεστό' χώρο θα ήταν ακόμη καλύτερα...

τοπώςτολένε: stage diving
(μέχρι πότε θα ζω να σε μαθαίνω, στα'λεγα εγώ!)

(μήπως το κείμενό σου το έγραψες σε word? αν ναι, δεν τα κάνουμε αυτά στο blogger-που'σαι δάσκαλε Zlatko?)

Boneapart

Όταν σε ταξιδεύει ο κόσμος Crowd surfing λεγεται, καλή Efu... Υπάρχει μια λεπτή διαφορά. Μπράβο που περνάτε καλά!!! Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο!
Κούνελε, οι περιγραφές σου είναι (αηδιαστικά) απαράμιλλες!

efou

@ boneapart ναι, αλλά για να κάνεις σέρφινγκ πάνω στον κόσμο, πρέπει πρώτα να έχεις βουτήξει, άρα το stage diving προηγείται του crowd surfing... :-Ρ

Nenyaki : )

Ειλικρινά έχω ξεραθεί τόση ώρα να γελάω με την περιγραφή!
κα τα πλη κτι κός!!!

μου έφτιαξες την ημέρα, ευχαριστώ πολύ :)

bunnysuicides

ευχαριστώ για τη βοήθεια efou κ boneapart (εσύ που χάθηκες παιδί μου?)

nenyaki, ευχαριστώ πολύ, δεν ευθύνομαι εγώ, ο carotone είναι πολύ εμπνευστικός! καλωσήρθες!

mafaldaQ

Efou καλά που έγραψε για τις ποδαριλο-ιδρωτίλες και δεν στεναχωρέθηκα πολύ που δεν ήρθα :)!

Μπράβο πάντως! Να την ακούς την καλή σου... ξέρει εκείνη!

ZlatkoGR

Όχι πάλι το φούξια τι-σερτ!

(Θα πρέπει να σε μάθω λιγάκι να καθαρίζεις την html σου ή να μάθεις πως ΔΕ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΣΕ WORD)

bunnysuicides

κορούλι μου, θα σε πάω εγώ σε καλύτερη συναυλία, μη στεναχωριέσαι!

φίλε zlatko,δεν το 'γραψα σε word! να με μάθεις. φούξια τι-σερτ για πάντα!

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP