Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

(άλλη μία) κρίση ηλικίας

μα ακούστε τι έλεγα 'χθες σε ένα φίλο μου στο τηλέφωνο:
....άσε ρε δεν έχω πολύ χρόνο να βγαίνω, σχολάω στις 1630 κ μετά τρέχω σε άλλες δουλειές...
..... ήμουν σ' ένα γάμο, κ τώρα πάμε να φάμε σε ένα εστιατόριο......

κ μετά με τα παιδιά:
ΕΓΩ: πλέον δε μπορώ να πηγαίνω σε μαγαζιά που δε μ' αρέσουν, 2 χρόνια πριν όμως θα πήγαινα κ θα περνούσα καλά.
ΦΙΛΟΣ: τώρα είμαστε πιο κατασταλαγμένοι..

την τελευταία περίοδο παίζει πολύ αυτή η συζήτηση. μαμά γερνάω; κ αν ναι, επιτυχώς τουλάχιστον;

μη με βρίζετε, θα μου περάσει σε λίγο..

10 καροτάκια:

Ανώνυμος

Δηλαδη τον αλλο μηνα που εχεις τα γενεθλια σου τι θα κανεις θα αυτοκτονησεις στα αληθεια bunny?
cooooooooooooollllll

bunnysuicides

οκ, το 'χω..κουλ...κουλ...κουλ...
(η ξαδέρφη σχολιάζει επώνυμα, θα 'πεσε κανας φούρνος!)

mafaldaQ

Αλλάζεις πατερούλη! Cool ρε συ... Καλά σε λέει η ξαδέρφη! Η γιαγιά τι είπε;

bunnysuicides

ορίστε, 25χρονώ κ έχω κιόλας 3 παιδιά!
άντε, πάω να κοιμηθώ για μεσημέρι..
γιατί θα το κάψω πάλι σήμερα που θα βγούμε για καφέ.....

Ανώνυμος

Παρ΄το χαλαρά. Θες καινούριες συγκινήσεις, αυτό είναι όλο...

bunnysuicides

sulpice καλωσήρθες!
όχι εντάξει, έφυγε τώρα. έχω ένα θέμα με το χρόνο που φεύγει κ έρχεται κατα διαστήματα. τώρα όλα κουλ !

Boneapart

"Να ξοδεύεις το χρόνο σου απλόχερα αν θέλεις να σου μείνει αξιοπρέπεια"
Οδυσσέας Ελύτης

Ioannis Skordopoutsoglou

Ο χρόνος είναι χρήμα, στη κουζίνα LAGOSTINA.
Άσχετο αλλά all time classic.

ZlatkoGR

Κάνε focus στα καλά που έχει το να κατασταλάζεις. Και μη σε πιάνουν μαλακίες, άντε...

((((κούνελος))))

bunnysuicides

boneapart, πότε θα συζητήσουμε για το blog σου? έχει καθυστερήσει λέμε!

ευτυχώς που υπάρχουν οι άνω των οκτακοσίων ετών, που θυμούνται καμιά διαφήμιση του πρόπερασμένου αιώνα κ παίρνω κουράγιο.skordopeoglou(sic), καλωσήρθες, να σου ζήσει ο παίδαρος ο τρομοκράτης!

zlatko, το 'χω αφήσει ήδη ({{{zlatko}}})! μπήκαμε σε προφεστιβαλιακή περίοδο ρεεεει!

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP